Nadat we vorig jaar 1 week vakantie in Uw woning aan de Eikenmeet hebben doorgebracht,waren we er toen al van overtuigd dit jaar terug te komen maar nu 2 weken.En vandaar opnieuw een reactie in Uw gastenboek.We hebben wederom ontzettend genoten van de woning de heerlijke ruime tuin en alles eromheen.Het weer was ook prima veel zon ☀️en een lekker temperatuurtje,echt een aanrader 👍om hier u vakantie is door te brengen zie alle voorgaande reactie’s.Wij hopen dan ook van harte volgend jaar weer terug te keren. Met vriendelijke groet van ons : Leo, Mari en Sjaak😉🙋♂️