Marianne schreef op Facebook:
Wat hebben we een heerlijke week gehad! Een súperleuk huisje met alles erop en eraan en met een heerlijke tuin!
We hebben heerlijk gefietst en je zit zo op het strand en in het centrum! Top!!
Bedankt Marjon en Gerrit!!!