André en Karin uit Boxtel schreef op 29/06/2020 om 16:32 Wij hebben een paar dagen van jullie heerlijke huis genoten. De tuin was ook fantastisch, veel ruimte en vrijheid. En zo fijn om naar het strand te kunnen lopen! Wij komen zeker een keer terug! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...