We zijn vandaag thuis gekomen en hebben nu al heimwee. Wat hebben we een heerlijke week gehad! Het huisje voorziet van alle gemakken, heerlijke bedden, fijne douche en mooie ligging. Je bent zo aan zee en in 10 minuten in het dorp. Ruim huisje met alles erop en eraan, zelfs als je wilt, staan er 2 moutainbikes. En een warm welkom met een heerlijk fles rosé die we in de beschutte tuin hebben genuttigd. Zeker om nog eens naar terug te keren!